כיצד לשלב שיווק באמצעות תוכן לקידום אתרים אורגני

כיצד לשלב שיווק באמצעות תוכן לקידום אתרים אורגני

יש לכם תוכן נפלא, אבל כיצד אתם משלבים את התוצרים הנפלאים האלה בתוך תוכנית קידום אתרים האורגני שלכם?

כולם מדברים היום על שיווק באמצעות תוכן:

צרו תוכן איכותי, תחרותי ומועיל לקוראים שלכם ותתחילו לראות תוצאות.. האמנם?

איפה בדיוק נופלת האחריות בין צוות התוכן בארגון שלכם לבין מקדם האתר שלכם? כיצד הם צריכים לשתף פעולה? באילו מקרים עליהם להסכים או שאולי לא להסכים?

בסרטון הבא ניתן לראות את מערכת היחסים המורכבת בין איש/ת התוכן לבין מקדמ/ת האתרים:

זוהי מערכת יחסים מאוד מורכבת ועדינה ובמאמר שכתבתי עבור הבלוג של אאוטבריין אני סוקרת את כולה- הקליקו כאן להמשך

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.
סגירת תפריט