איך להגדיל המרות אורגניות ללא הגדלת תקציב

איך להגדיל המרות אורגניות ללא הגדלת תקציב

אחד הדברים היותר מאתגרים בשווקים בינ״ל ובמילות מפתח תחרותיות, זו החדשנות.

קשה מאוד להמציא את עבודת קידום האתרים כל יום מחדש ולהיות יצירתי יותר מאשר המתחרים שלך. להיות זה שחושב 10 צעדים קדימה ולדעת מה המתחרים עדיין לא עשו, איפה נקודות החולשה, איפה הארגון שלך חזק.

צריך לדעת לתכנן תוכניות על מנת שיניבו תוצאות הן לטווח הקצר והן לטווח הרחוק- קידום אתרים זוהי ריצה למרחקים ארוכים וחשיבה הוליסטית ואסטרטגית.

במאמר שכתבתי לnextcase הינכם מוזמנים לקבל טעימה מההרצאה הקרובה ב6.12.17 ולהבין איך הגדלנו תוצאות אורגניות, ללא הגדלת תקציב פרסומי- אלא רק באמצעות עבודת צוות.

לקריאת המאמר, הקליקו כאן

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט