נקסט קייס- מה היה שם? סיכום וטיפים

נקסט קייס- מה היה שם? סיכום וטיפים

נקסט קייס. אחד הכנסים היותר חשובים ששווה לבקר בהם בכל שנה.

אני לא משוחדת. הכנס הזה נותן הרצאות מאוד ממוקדות, מתוזמנות לזמן של 20 דקות בלבד, עם מבנה מאוד ברור ומכל הרצאה, מספיק שיחדשו לנו בטיפ אחד בלבד- ויצאנו מורווחים. האולם היה מלא, לא ניתן היה לרכוש כרטיסים בשלב מסוים. זו ההוכחה 🙂

אף אחד לא קוסם ואיש מהמרצים לא גאון הדור. מדובר בסיפורי תעוזה של בעלי עסקים קטנים, גדולים ותאגידים שיש להם את האומץ לעלות על הבמה הזו ולדבר אל מעל ל600 איש בכל חדר. זה הכל. אם תסתכלו היטב בשנת העבודה שלכם- סביר להניח שגם לכם יש לא מעט ידע לשתף ולחלוק.

אז מה היה לנו שם?

כמה משפטי זהב שאספתי שם:

  • אתגר שפיבק מפיקסל, סיפר שמהיום ואילך, בגלל השינויים שהכניס לנו הGDPR, כל איש שיווק צריך מהיום גם לדעת לתקשר עם עורכי הדין בחברה שלו, ולדעת לספר מה הוא עושה בצורה הפשוטה ביותר, מתוך הבנה שלצרכן יש כוח: הוא יכול לבחור באיזו רשימה להיות ואיזה תוכן לצרוך. אנחנו לא צריכים להילחם בזה, זה חלק מהשינוי שעובר עידן פרסום בדיגיטל. הוא צודק- אנחנו מוקפים בעולם תוכן שמציף המון משתמשים, וגם הם רוצים לנקום הרבה מהדברים שהם רואים. סך הכל מאוד הגיוני.
  • נתת קיבלת– היתה לי הזכות להיות בהרצאה של מסיידת הקבוצה. עסק של משחקי קופסא חינוכיים ולימודיים שצריך להתמודד עם כרישי הסושיאל והאונליין ללא תקציב ועם 2 אנשים בלבד. כל ההרצאה היא התמקדה במעורבות אורגנית בערוצי הסושיאל והמוטו שלה היה ״נתת- קיבלת״ כמו שם העסק שלהם. תנו לקהל שלכם מתנות חינם, שהם חלק מהעסק שלכם והם יתנו לכם חזרה. כלומר: הן חילקו כרטיסים ממשחק אחד הניתנים להדפסה ביתית, אספו לידים, פתחו קהילה בוואטסאפ של סבתות משחקות יחד, אמהות משחקות יחד והינה לכם- קהל איכותי שרוצה עוד ועוד תוכן איכותי וגם ״על הדרך״ לרכוש את המוצר המלא. נפלא. יופי של הרצאה.
  • פרסונליזציה– כמה חשוב בעידן שלנו, לתת למשתמש שלנו את תשומת הלב האמיתית לכוונות שלו. מישהו התעניין בטיסה לניו יורק? שלחו לו דיוור מיוחד לטיסות לניו יורק. או נוטיפיקציות פוש לנייד עם קופון מעניין. תצרו קבוצות עם סגמנטים מאוד ברורים ותדעו לכוון את הקהל לנקודת ההמרה שהכי תעניין אותו ותפתה אותו. את ההרצאה בנושא הזה דיברה מנכל״ית טרווליסט.
  • לינוי בכור, מוכרת מוצרים לסכרתיים. היא סיפרה על טכניקות מעולם הקליק בייט וסיפרה איך ללא צוות גדול היא מצליחה להביא לידים ומכירות בסקייל גבוה.
  • רוצים להגיע לדירוג 100/100 בכלי הביצועים של גוגל? מת׳יו מוובפאלס סיפר כיצד הצליחו לבצע אופטימיזציה לאתרי הוורדפרס שלהם: הם ויתרו על פלאגינים שאינם בשימוש, ביצעו אופטימיזציה לקוד (minify) ובעיקר עבודה על תמונות ועבודה על השרת.
  • בנג׳י מקלאודינרי– האיש גאון. אני לא יכולה לתמצת את ההרצאה שלו כי אי אפשר לתמצת גאונות לתוך מאמר. עבדתי עם בנג׳י בחברה אחרת, ובאמת שאין אנשים כאלה. הוא יודע לקחת קבוצות של דאטה ולהפוך אותם לתובנות משמעותיות ביותר לעסק ולביזנס. כל כך חשוב שיהיה לכם בנ׳י לכזה בצוות.
  • בהרצאה שלי דיברתי על חשיבות של עבודת צוות (כן, שוב), ועל אסטרטגיית תוכן פשוטה שבמידה ויש לכם מטרה ברורה, אתם יכולים להגיע רחוק. דיברתי על סקר שבמהלכו בכירים הודו שהם לא מעיזים בקידום המותג שלהם, כי הם מפחדים לאבד את הכסא שלהם וביקשתי מהקהל לא להיות כאלו. בעיקר, דיברתי על תוכן שעובד, ועל חשיבה לטווח קצר וארוך ביחד. שילוב של עבודה טכנית פשוטה עם כלים שנותנים תובנות קלות ומהירות.

 

ומחוץ לבמה?

אנשים שבהחלט כיף לפגוש, מכל התעשייה, מכל שנות הניסיון, היה פשוט תענוג. נטוורקינג במיטבו ואולם עשיר בכל טוב ובשפע מקום.

תודה לנקסט קייס.

 

 

 

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.
סגירת תפריט