קידום אתרים למתקדמים- טיפים שימושיים

קידום אתרים למתקדמים- טיפים שימושיים

קידום אתרים למתקדמים

בעולם השיווק הדיגיטלי, חשוב להשקיע במספר ערוצים על מנת להגיע ללקוחות ומבקרים חדשים ועל מנת למקסם את הנראות העסקית באונליין. בעלי אתרים ועסקים דיגיטליים, כבר מזמן מבינים (ואם עדיין לא הבינו- הגיע הזמן שנתחיל, כן? ) כי עליהם להיות נגישים דרך מנועי החיפוש (גוגל, בינג יאהו ושות׳) ולאפשר למשתמשים לחפש אותם ביתר קלות, ועם זאת, לאפשר למנוע החיפוש לסרוק את האתר שלהם בקלות ובזמן הנמוך ביותר (מה שנקרא תקציב זחילה בימינו).

על מנת שלקוחות עתידיים יוכלו למצוא את העסק שלכם, עליכם להשקיע זמן רב לתכנון אסטרטגיה לריצות למרחקים ארוכים, ולבנות את המותג הדיגיטלי שלכם בגוגל, ולהשקיע ביצירת תכנים שיאפשרו לכם להמיר את המבקרים ללקוחות. לשם כך, נכנסים אנשי קידום האתרים לתמונה, אשר עבודתם למקסם את הנראות העסקית בחיפוש, להגדיל את כמות המבקרים האורגנית, להבריא את האתר שלכם ולעשותו קריא ונגיש יותר למנועי החיפוש תוך השגת יעדים ברורים (המרות, חשיפות וכו׳) כדי שההשקעה שלכם, תשתלם.

קידום אתרים אופטימיזציה למנועי החיפוש, הוא אינו מדע מדויק.

ישנן שיטות רבות לקדם אתרים. אין מכללה אחת המוגדרת שהיא אבן היסוד ללימודי קידום אתרים, כי אין שיטה אחת. כל מקדם אתרים יכול לקחת את המקצוע הזה לאיזה נושא והתמקדות שיבחר. מקדם אתרים טכני יותר, יבחר בהתעסקות בקוד האתר ואופטימיזציה לתקציבי זחילה, שיפור הCTR על ידי schema או שיםור בלתי פוסק של זמני הטעינה. מקדם אתרים הומני יותר, יבחר באסטרטגיית תוכן לזמן רחב וארוך יותר או מקדם אתרים עסקי יותר, יבחר בהתמקדות בשיפור חווית המשתמש ושיפור יחס ההמרה באתר. לטעמי, מקדם אתרים טוב, הוא מקדם אתרים שבוחר לשים דגש על כל התחומים ומקדיש להם זמן מסוים בתיכנון העבודה שלו, לפי סדר עדיפויות ברור. מקדם אתרים טוב, צריך ללמוד ולחזק את התחומים שבהם הוא חלש יותר.

כל מקדם אתרים מתחיל יודע שבתחום הSEO, זהו עניין של ניסוי וטעיה, ושעות הטיסה הן הדבר החשוב ביותר. ככל שמקדם אתרים צובר יותר ניסיון בקידום נישות שונות, שפות שונות, מנועי חיפוש מקומיים וגלובליים (אשר ההתנהגות ממנוע אחד לשני שונה לחלוטין) קהלים, טכנולוגיות שונות ומוצרים שונים, כך הוא יכול להעביר מניסיונו ומהידע שצבר למקדמי אתרים אחרים וכן, לבעלי עסקים קטנים או גדולים אחרים.

בעולמות הSEO, חשוב מאוד להישאר מעודכנים בכל עדכון שגוגל מוציאה, וללמוד מהצלחות (וכישלונות) ממקדמים מנוסים יותר, וכן לקרוא על בסיס יומיומי בלוגים, פורומים ואתרים העוסקים בתחום בארץ ובעולם.

פבל ישראלסקי, אחד ממקדמי אתרים הוותיק והמנוסה בארץ, מנכ״ל ומייסד חברת אנגורה מדיה ובעלת קהילת AskPavel הידועה, איגד למאמר אחד 35 אנשי SEO מנוסים ל 35 טיפים שימושיים לקידום אתרים. שמחתי לקחת חלק בפרויקט הנפלא הזה.

קידום נעים ופורה לכולם! 🙂

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.
סגירת תפריט