מה תפקידו של איש ה-SEO בשיווק דיגיטלי?

מה תפקידו של איש ה-SEO בשיווק דיגיטלי?

תפקיד קידום אתרים אורגני בשיווק וארגון דיגיטלי

SEO, כפי שכבר ציינתי בכתבה הקודמת, השתנה כל כך הרבה לאורך השנים.

חברות גדולות ואנטרפרייס, החלו לשכור מומחי SEO באמצע שנות התשעים. זה היה עידן של הגשות ידניות, המומחים ממש השתמשו בכלי אוטומציה כדי להגיע כמה שיותר מהר לתוצאות הראשונות.

עד 2004, אפילו חברות סטארט-אפ ועסקים קטנים החלו להבין שהם זקוקים למומחי SEO שיעזרו להם להשיג את היעדים האורגניים שלהם ולהגדיל את התנועה והמכירות.

SEO מביא תוצאות בעלות ערך גבוה כי כוונת המשתמש היא גבוהה: רצון> חיפוש> קבלת מידע> רכישה.

6 שיתופי פעולה של קידום אתרים אורגני עם בעלי תפקידים בשיווק דיגיטלי

כיום, ניתן לראות שצוותים דיגיטליים כוללים בליבתם טקטיקות ואסטרטגייה של SEO.

גישת ה- SEO היום היא הוליסטית וגלובלית יותר והיא משתפת פעולה עם קולגות אחרות על בסיס יומיומי.

לקריאת המאמר המלא שרשמתי עבור SearchEngineLand –הקליקו כאן

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.
סגירת תפריט