טקטיקות לקידום אתרים אורגני ב2017

טקטיקות לקידום אתרים אורגני ב2017

שיטות לקידום אתרים בשנת 2017

אלה מאיתנו, שעובדים מזה זמן מה באופטימיזציה למנועי חיפוש, יודעים כי SEO התפתח באופן משמעותי, במיוחד בשנים האחרונות: זה כבר לא אופטימיזציה למנועי חיפוש, כשלעצמה; המאמצים שלנו מכוונים כעת בעיקר למשתמשים, לא בוטים.

הנה כמה טיפים מועילים להכנת תוכן משלך SEO המאמצים רלוונטיים יותר פרודוקטיבי בשנת 2017.

תוכן SEO?

לפני כמה שנים, היו לנו כמה “כותבי תוכן ל-SEO”. הם היו כותבים “תוכן SEO” עבורנו, עם הרבה מילות מפתח עסיסיות וספאמיות ככל האפשר.

התוכן שנוצר מדורג גבוה בתוצאות החיפוש עם קצת עזרה של בניית קישורים, ואנחנו פשוט חוזרים על הטכניקה הזאת שוב ושוב.

לעיתים, בשווקים ובנישות תחרותיות מאוד- היה מספיק פשוט לבנות תוכן. הרבה תוכן. לסמלץ תנועה וחיות באתר, ולא לחשוב לרגע על המשתמש שקורא את המאמרים הדלוחים הללו.

איך ניגשים לבניית אסטרטגייה נכונה עבור קידום אתרים אורגני?

מה הגישה כיום ואילו מגמות ניתן לראות ב2017?

לקריאת המאמר המלא (אנגלית) שרשמתי עבור MarketingProfs.com – יש להקליק כאן

לירז פוסטן

לירז הינה מקדמת אתרים בעלת ניסיון של עשור, ניסיון בחברות ענק בין לאומיות, שווקים תחרותיים ובאסטרטגיית תוכן שיווקי. לירז מרצה בכנסי שיווק ארציים ומקומיים וכן במכללות. מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.
סגירת תפריט